onsdag 29 april 2009

Några små tankar innan läggdags!

Okej.
Jag saknar Noel. saknaden gör sig så påmind ibland. Det finns saker runt omkring som får den att blomma ut lite extra.
Som nu med systersonens knöl i halsen.
Jag blir orolig.
Min syster är orolig.
Även om jag verkligen tror att den bara är förstorad pga förkylning!
Men ändå. Vår pappa, hans morfar har Hodskings lymfo.
Så ja, vi blir jävligt oroliga!

Jag älskar min systerson. Albin! sedan Noel gick bort har jag älskat mina systerbarn ännu mer och de betyder ännu mer än jag trodde någon, eller några kunde betyda.

Jag skall sova nu, fälla en liten tår.
Tänka på min son och längta tills i sommar när jag och Albin skall spendera några dagar ihop. Längtar! My favorite jordepojk=)

1 kommentar:

  1. Skickar en stor kram till dig fina du och en till din syster och systerson!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...