torsdag 7 maj 2009

Färgglatt

Vi råkade efter några glas bestäma att klädkoden på min systers fest skall avra färgglatt.
Det insåg vi inte vara en god ide när vi kom på att vi OCKSÅ måste ha färglada snygga kläder.
TUR att vi hittat sådana nu då.
Färgglada snygga kläder.
Jag som annars alltid bär svart.

På lördag är det dags för festen. Jag hoppas allt klaffar.
Jag och sister har ju fixat ALLT. Inredning, dukningsgrejer, maten, snacksen,
Ja allt.
Jag har vart stressad men det är ju för att jag INTE är en planerare och alltid har det en aning kaos.
Tur inte Tilda är som jag...=)

Imorgon kommer Jossan hit och sover här, på lördag skall vi åka tidigt.
Ska bli kul att åka till småland men mest för att då får jag träffa min älskade syster som jag ALLTID saknar så jävla mycket.
Och så ska vi se till att hinna träffa mina systerbarn med. Det är en synd att missa när vi ändå är på samma ort.

Nu är det snart criminal minds. Så hej!

1 kommentar:

Skicka en tanke eller två...