fredag 29 maj 2009

Femte dagen

Detta är det jobbigaste tiden av dem alla.
Jag har mått illa, frusit, vart lite zombie varning!
Men har ej fuskat, trots en god lasagne vid barnens och mitt bord.
Jag var SÅ jävla sugen.
Är sugen på något nu med.
Knaprade is förut, det är ju ändå något att tugga på.
Ett tuggummi hade inte varit fel men det får man ju ej heller tugga på.
Så det blir att borsta tänderna.

Jag hade en bra kväll igår.
Men det snurrar efter alla diskussioner och avslut på diskussioner osv.
Jag är lite snurrig just nu.
Sådant här är fan inte bra när man är på diet.

Helvete, nu ska jag slappa

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är vännen. Hejja på!

    SvaraRadera
  2. Du är såååå redig! Jag ska oxå börja 'pulvra' på måndag! Usch, inget kul alls, och apjobbigt första veckan, men det funkar ju faktiskt!
    Tänk nu har din första vecka alldeles snart gått!

    Hejja hejja!

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...