söndag 24 maj 2009

Lyran och den sista latten

Jag träffade Sister idag, Matilda alltså.
Vi gick och fikade på Lyran, ett ubermysigt cafe och jag tror det var andra gången på tio gånger som det fanns plats ute. Så härligt.
Jag beställde in en supergod latte och så njöt jag.
Det är ju sista latten på fyra veckor.
Jag får alltså inte dricka någon latte under min cambridge kur.
Vet inte hur jag skall klara just det förbudet men, det måste ju bara gå=)
Ska bli spännande och som jag skrivit tidiagare så är jag taggad.
Köpte smågodis igår och päronsoda. Bara för att.
Efter dessa fyra veckorna är det ENDAST sött på lördagarna som gäller.
Inte massa småätande och nyttig mat är nummer ett.
Jag VET att jag kan klara det för det har jag gjort förr, men aldrig tidigare har jag gjort en sådan här dunderkur.
Men jag är ju bäst(?!) så det ska funka.
Fick ju med mig Jossan med, hon skall med köra så vi får finna stöd hos varandra hehe.

Det är jättefint väder ute och jag önskar så att vi hade haft en uteplats att sitta på, eller ännu bättre en trädgård.
Eller om inte annat någon av mina vänner spm var lediga/hemma som jag kunde slappa ute med.
Jag hatar att gå ut själv med filt och lägga mig någonstans så jag får väl göra nytta här hemma istället tänkte jag.
Men oj vad omotiverad jag känner mig inför detta!

Hej och hå

3 kommentarer:

  1. Nu jäklar ska det bli bantning av! ;)

    SvaraRadera
  2. Såklart du är bäst! Och såklart fixar du 4 veckor!!
    :-D

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. jag beklagar din lilla son.
    Ja jag förstår ditt tänk om dom bara hade lyssnat, exakt så tänker jag också.
    Hade dom tagit mig på allvar så kanske Philip levt idag...

    Min mage var vacker, det tycker jag också.
    Men dom lyssnade inte på mig heller...

    Hur mår du idag?

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...