onsdag 20 maj 2009

M*E*N*S

Ja som synes, jag har fått min vecka.
Jag har ont i magen.
SUCK!
Sitter och vräker i mig godis. Fan måste verkligen sluta få såna här blodsockerfall i samband med mensen.
Nåväl.
Jag har börjat med Gi igen.
Hoppas det ger lite resultat.
Jag är trött på att stå still och fan jag ser ut som en jävla falukorv!
Återigen suck.
kan det inte bara få gå lätt?
Rinna av mig. Ge mig lika fin kropp som jag hade för några år sedan.
Då var jag fin. Vacker inför mig själv.
Nu kan jag knappt titta mig själv i spegeln.
Jag ser bara fel...
Och det är rätt typiskt för jag börjar må bra inombords... och då hade det yttre kunnat vara bättre, så hade det inre ju blivit ännu mer bra.
Lite jävlar anamma hade inte varit fel. Karaktär.
Men jag antar jag tappade bort den på vägen någonstans.
Jag letar.
Hittar den.
Tappar den och börjar leta igen.
Måste se till att hålla fast den, ja den älskade karaktären.

/A

1 kommentar:

  1. JAG tycker att DU är såååå VACKER! En riktig pudding!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...