lördag 30 maj 2009

Ni vet en såndär underbar dag...

Idag har varit en sån där underbar dag i mitt snart perfekta liv.
..

Morgonen började med att Tilda ringde. Klockan hade just slagit nio. Jag hoppade in i duschen och sedan bar det iväg för lite solning. (som nu blivit brännmärken förvisso)
Vi snackade en hel del sistertalk. Behövligt!
Sedan åkte vi till Tumba och drack kafe. (Ja jag drack svartkaffe och hon käkade)
Sedan blev det dags att sätta sig på tåget och bege sig in mot aspudden och på första fikadaten med en annan kär vän.
Hur mysigt som helst.
Vi satt utanför cafet han jobbar på och pratade om livet (och ja, sjääälvklart snackade jag mest, fan vilken pratkvarn jag är)
Sedan väl hemma så gick jag ut i skogen med en annan vän och hundarna fick springa av sig i skogen och bada lite. Efter denna timme så stack vi sedan på en promenad ner till statoil.
Hur skönt som helst.

Min sammanfattning av denna dag/kväll är att den har varit helt underbar.
Jag har träffat två av de finaste personerna jag känner.
Tilda my sister och Thomas my brother och hur som helst kan det inte bli bättre än så=)
Tänk att nya människor i ens liv kan så snabbt få en så stor betydelse och plats i ens lilla, lilla hjärta!

Snipp snapp slut så var denna dagen slut.
Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...