fredag 22 maj 2009

Nya tag, nytt liv

Ett nytt liv.
Det är vad jag begär.
Och det är bara jag som kan få till det.
Skogspromenader varje dag.
Bara att acceptera, de skall ske.
Vet ni hur underbart det är med två hundar som trivs så fruktansvärt av att få springa lösa och mysa i naturen för att sedan komma hem och ligga och sova istället för att springa omkring hemma och vara rastlösa?
Eller hur det känns att röra på sig och känna hur varm och svettig man blir och VETA, att denna svett som rinner är början till ett nytt liv.?!

Mitt nya liv.
På måndag börjar det med basta.
Då är det nytt tänk som skall tänkas och motion i alla dess former, stavar, med hundar, utan hundar.
JAG behöver det.
Mina hundar behöver en pigg och glad matte.
Och jag behöver få se mig i spegeln och säga, fan vilket bra jobb jag gjort.
Och vilket underbara resultat=)


MÅNDAG MÅNDAG: Jag är så taggad=)

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att du känner dig taggad för måndag! :)

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...