onsdag 27 maj 2009

Stormvarning

Dagen började av bestämmelse av spontant shoppingmöte.
dagen på jobbet var smått kaos, men det blev ju bra tillslut.

Så efter jobbet åkte jag in, osminkad, trött, med otvättat hår och ja...
Mötes upp på drottninggatan och gick ner mot gamla stan.
Shoppade mig ett bälte som är mindre än det jag har med tanke på att byxorna hänger ;)
En hand på axeln.
Härligt.
Gick på ett cafe, fick ta en svart kaffe. Pratade.
Sedan gick vi längs gatorna.
Så satte vi oss nedanför slottet ut mot vattnet och talade om livet. Men mest om döden faktiskt.
När solen gått i moln så vandrade vi upp mot tcentralen genom kungsträdgården.
Det blåste och håret yrde runt mig.
Sneglade lite.
En hand i min.
Stockholmspromenad i blåsten.
Så okomplicerat och bara så bra.

Tredje dagen på kuren har gått perfekt.
Är dock sugen på att tugga på ngt men har iallafall sniffat tuggummi idag=)

/A

1 kommentar:

Skicka en tanke eller två...