fredag 1 maj 2009

Trekants spooning, me love

Jag somnade mellan mina älskade vänner inatt.
Tilda på min vänstra sida, Christian på den högra.
Vaknade av att Christian höll om mig, när jag rörde på mig tog han sin hand och klappade mig lite gulligt på huvudet och jag somnade om...
Ha ha.
Trekants spooning var det jag vaknade av andra gången.
Jag spoonade Tilda och Christian spoonade mig.
Mys pys varning!!!!

Igår firade vi valborg hemma hos Danne. Fan det är värsta såpoperan. Tänk er Alexix i dynastin eller the bitch mamman/farmodern/mormodern i Glamour. Thats was me igår.
Intrigmakerskan. Fast på ett ofantligt charmigt och väldigt väldigt ödmjukt sätt (!!!) Såklart! (?)
Gårdagen innehöll allt som en fjortisfest firande valborgsmässoafton skall innehålla.
Förbjudna blickar, små smekningar över ryggar. Snoppar på kort. Urringningar som det fotades efter. Kyssar och pussar mellan gränserna.
Sönderslagna hönshus, bänkar som ramlar omkull med människor (läs mig) på. Människor som höll på att ramla in i elden (läs jag). Fylle sms (som förövrigt verkar leda till ngågot bra). Telefonsamtal där man får sin bekräftelse. Fotografier man inte riktigt står för...
Kvällen var underbar.
Alltid så underbart med Sister.
Alltid.
Dessutom har vi nog införskaffat oss en äkta brothers in crime.
Det ni!

1 kommentar:

Skicka en tanke eller två...