torsdag 4 juni 2009

Att få gömma sig ett slag

Jag har fått en liten känsla av att jag vill gömma mig!
Gömma mig från världen, alla måsten, alla tider som skall passas, alla krav.
Det skulle vara underbart himla skönt.
Men så funkar det ju inte.
Man skall stå stadigt med båda benen på jorden och utföra det man måste och det som utföras skall.
Men tänk att bara få fly för ett litet tag.
Men okej, jag stannar väl kvar då...

Jag har kört cambridge nu i tio dagar och har HELA rena dagar cambridge, 11 att utstå.
Jag är sugen på MAT.
Lax
Spenat
Pasta
Min goa kasslerlåda.
Åh det skall bli gott sedan.
Konstigt ändå att man ej är sugen på snacks och choklad.
Men så har jag ju stabiliserat mitt blodsocker med tanke på att jag dricker halva drycker 6 ggr per dag.
Så nu vet jag hur ofta jag måste stoppa något nyttigt i munnen för att sluta vara sugen på det.
Så, detta har jag lärt mig.
Vet exakt hur jag skall göra sedan när kuren är slut för att bli så snygg som jag kan. Bara jag som sätter gränserna som en underbar människa sa.
Ja visst, naturen sätter ju en del gränser med men jag får trotsa dessa helt enkelt.

/A

1 kommentar:

  1. Du vet väl att jag tycker att du alltid är fin va?! Jag älskar dig

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...