söndag 14 juni 2009

En himla trevlig men kort helg

Det blev sent i fredags. Klockan sex ramlade jag i säng och sov sedan några timmar tills det var dags att träffa Tilda och fika lite.
Jag drack min första latte på en månad. Det var underbart.
Vi satt och snacka om allt och ingenting, som vi brukar göra.
Vi blir så där extra fnittriga åt vissa saker och det är så härligt att få fnittra lite ihop så där=)

Sedan fick man ett infall och besöka en väldigt fin vän. Titta på film var tanken. Men det blev ingen film. Vi satt och snackade istället. Och skrattade. Jag blev övertrött så det enda jag till slut gjorde var att fnittra. Men det var sådär extremt mysigt att vara där, att hänga med personen i fråga. Lite för mysigt kanske, vad vet jag. Finns det några nivåer för sådant? Hur mysigt det får kännas utan att det är "fel"?.
Nåväl.
Mina två "crime" vänner är helt underbara och jag tycker så mycket om dem.
En mer eller mindre kanske lite på ett annat sätt, men det är sånt man inte vet.
Jag vet dock att det var tråkigt att åka hem=)

Nu ska jag upp och laga middag till mig och Rick.
Tjo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...