fredag 12 juni 2009

Fredag hela veckan.

Idag är det fredag och det är skyfall utanför fönstret Det regnar så att det står härliga till.
Igår köpte jag två fotoalbum som jag skall använda, ett till mig och ett till Rick. I dessa skall alla bilder på Noel och hans minneslund samlas.
Hans årsdagar och hans julaftonar.
Satt och gjorde iordning korten och fick grymt ont i magen och tårarna brände i ögonvrån.
Fan vad sorgligt det är.
Istället för att få ta kort på hans första steg, hans leende, hans vackra ögon...ja då får vi ta kort på när vi är nere och hälsar på i hans minneslund. Det är grymt jävla irriterande sorgligt.
Jag saknar honom varje dag så att det gör ont.
Min älskade pojke.

Jag har bestämt mig för att gå ut och ta några öl med en vän och hennes vännina. Behöver få komma ut lite känner jag.
Göra mig fin!

Jag ringde mitt hyresbolag idag och det ser ljust ut att få en lägenhet. Så himla nice! Vi får se hur det utvecklar sig!
=)

Nu skall jag nog hoppa in i duschen.

/A

1 kommentar:

  1. Det är mycket för dig nu. Göra fotoalbum för er fina Noel. Ordna lägenhet vilket ändå glädjer mig då det verkar se ljust ut och sen ska du ut och ta en bira också ;). Skönt att det ändå är blandat med både ljus och mörker...kram pårej

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...