måndag 22 juni 2009

Lyan

Fick lyan jag ville ha, huset mittemot där jag och Rick bor nu.
Skönt!
Kan kanske inte tänka mig att flyte speciellt långt ifrån honom, min bästaste bästa vän.
Känns skönt, men samtidgt lite skrämmande. Nytt, slänga mig ut igen till verkligheten. Min nya verklighet.
Jag kommer sakna de drömmar vi trodde vi skulle drömma tillsammans men jag antar det blir bra i slutändan...

Idag var jag och åt míddag med Tilda. Vi pratade om det här med känslor och hur underbara de kan vara men ack så svåra.
Som ett kort på posten fick vi den ljusa ide`n att väldgästa vår vän Thomas.
Han svarade inte när jag ringde.
Så Tilda ringde och han svarade inte då heller men hon talade in ett meddelande på han svarare
"THOMAS DET ÄR KRIS I CRIMEGRUPPEN (den grupp vi tre är delaktiga i) KRIS RING SÅ FORT DU HÖR DETTA)
Han ringde upp på några sekunder....
För att inse att det var kaffe kris och toa kris...
Han var jättetacksam att få besök av två sisters som snackade om Humle&Dumle, LIllstrumpa&Systeryster och om skutt och televinken och som skrattade så dem höll på att kissa på sig. Själv höll han på somna och lät sedan meddela att han inte älskade oss idag.
Hur kan man INTE älska oss?!

NU skall jag fnissa vidare och beställa lite gardiner kanske... till min nya lya.

TJING

2 kommentarer:

Skicka en tanke eller två...