lördag 6 juni 2009

Snart på väg

Jag är snart på väg ner mot syster syster. Tåget går 11:21 från stockholms central.
Det är alltid nice att träffa storasyster och hennes familj. Jag saknar dem ju när jag ej är där.

Nästan ett kilo till har jag droppat, nu väger jag mindre än jag gjort på 3 år. Till mitt första delmål har jag nu 3,7 kilo kvar bara. Känns ju underbart. När kuren är klar så börjar den träning jag gjort iordning ett schema på inom snar en framtid. För att få bort det jag verkligen vill få bort, mage och höfter och lår. Det är svårt och nästan omöjligt att få bort bara med hjälp av bantning/kost osv.

Min systerdotter hon är ju nästan lika gammal som Noel skulle ha varit, det skiljer bara några månader. Därför tänker jag alltid på honom när jag är där. Hur roligt de skulle haft tillsammans och hur mycket de skulle tycka om varandra.
Jag vill inte ha en ängel, jag vill ha min son tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...