torsdag 25 juni 2009

Sommarsol

Det är så härligt väder ute. Solen skiner och förgyller min hud. Underbart!
Idag på jobbet hade jag och ungarna vattenkrig. Vi sprang i vattensprida och fyllde vattenpistoler. Oj vad härligt det är att höra klingande barnskratt.
Jag hade en dösnygg badutstyrsel, leggings och ett tight kort linne. Uberfint...not...
Men skoj var det.
Imorgon blir det en extra klänning med i väskan så jag kan blöta ner mig ordentligt.

Nedräkning pågår, imorgon är det bara en vecka kvar till semestern och det skall bli så himla välbehövligt. Jag är trött och behöva ladda upp batterierna.
Jag går verkligen på sparlåga!

Fan, är för trött för att blogga, skriva överhuvudtaget. Har mycket som vill ut i skrift men inget som kommer ut...
Skräpning! Men en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...