tisdag 14 juli 2009

Uppdatering

Semestervecka ett har avlutats.
Först blev det Västervik med Jossan, helt underbart med öl, goda gamla vänner och så musik.
Bra och fin resa.

Sedan blev det Öland och ännu fler goda gamla vänner och den resan var helt underbar med. Som en liten terapiresa tillsammans med någon som sitter i samma sits som jag, men ändå en så olik situation.

Det bästa med denna vecka är iallafall hur min situation på något sätt har löst sig fast ändå inte.
Jag har dock tagit ett beslut om att satsa och jag tror att personen på andra sidan är på god väg och ta ett beslut också.
Jag har iallafall avgett ett löfte som känns bra i hela maggropen.
Det är inte en optimal situation men den får mig ändå att må bra och så länge den ej gör mig illa så kommer jag göra allt för att få det som jag vill ha det!
Jag längtar ändå tills i Augusti, eller i allafall till slutet av Juli!

Nu ska jag åka och hyra film.
Vampyrer för hela slanten blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...