måndag 6 juli 2009

Vilken störtskön vecka!

Allt började på lördagen för en vecka sedan då jag och min bästa vännina skulle ut och röja runt lite.
Vi startade dagen med en middag på resturant och drog två vinare och någon drink på stället.
lagom lulliga bestämde vi oss för att gå vidare till (MÄRK VÄL) vårt hatobjekt Patricia, båten alltså. Mest för att vi skulle kunna festa hela natten lång!
Vi dansade och dansade och tillslut måste man ju ut och röka lite.
Väl ute fortsatte jag och Jossan vår diskussion om hur lätt allt var förut med att skaffa nya vänner, alla efterfester man var på osv. Lagom rund under fötterna sluddrar jag fram till Jossan och säger "Ge mig en cigg så ska jag visa vad jag går för".
Detta är början på ett helt nytt kapitel på mitt liv. Kanske. (Märk väl kanske)

Jag hade fått span på en ubersöting ståendes med sina polare, så jag glider fram och ger ett brett leende och säger på göteborska (Ni som känner mig vet att när jag börjat prata göteborska så ska jag INTE ha mer) TJEEEENA, här står ni och hänger!
Fatta tönt stämplen på den repliken!
Men i vilket fall, vi började snacka. Och han var ju en trevlig prick.
Helt från INGENSTANS dyker det upp en LIKADAN! fast mer duracellkanin aktig. Jag blev lite förvirrad av att det fanns två likadana! TWINS!
(Detta är början på när vi fasta i tvillingträsket)
Och vi snacka, och vi dansa och vi drack. Hela kvällen ihop. Framförallt så skrattade jag så jag grät i mellanåt för dessa typer var HELT galna!
Så blev det dags för efterfest, såklart (det var ju därför jag gled fram liksom(?))
Så vi drog hem till ena twinen och fortsatte.
Min snygging somna med huvudvärk, haha ett tag i allafall!

Det var VÄLDIGT länge sedan jag har skrattat så mycket. VÄLDIGT, väldigt länge sedan jag har haft så kul!
Och jag fick genast mersmak.
Och han med.
Sedan att saker och ting är en aning komplicerade för att bara hänga ihop det är en helt annan historia, men hallå! Jag har så jävla skoj med denna människa. Går ej att beskriva i ord. Han är GALEN! Men på ett bra sätt (Får man ju hoppas)
Nu hoppas jag på ett BRA kapitel två. Även om jag vet att det kanske bara finns ett kapitel i denna bok. Men isåfall, så gör det inget för ett gott skratt med hela hjärtat har jag fått och det var precis det som jag behövde!
Och flera goda skratt kommer jag att få under detta, kapitel ett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...