söndag 23 augusti 2009

Nya tider

Ni är många som vet, på gott och på ont hur snabbt livet kan vända. Ibland från dag till dag, timme från timme.
Precis så känns det för mig just nu.
Innan semestern gick jag runt i ett vakium och bara gled, utan något direkt mål att hålla i.
Nu är allt som förbytt, inombords, utanpå, runt omkring.

Jag flyttar kanske redan till helgen.
Jag skall bo ihop med en tjejkompis, ta hand om varandra, leva livet.
Jag är i startgroparna för något helt underbart med en helt underbar man.
Två kanske simpla saker, som inte borde göra allt helt annorlunda bra men det är det.
Flytten innebär så mycket mer för mig än man kan ana, en nystart.
HAN betyder väldigt mycket för mig på kort tid.
Hur man kan titta på någon och se hur allting kommer att ordna sig...

Hemma i södertälje idag. Skall sova här 3 nätter, ångest!
Vill inte men måste.
Det skall bli skönt när flytten och allt är klart!

1 kommentar:

  1. Visste inte att du skulle få en ny sambo? Trodde du skulle ha lägenheten själv. Iallafall så ser framtiden ljus ut för dig, precis som du skriver så sker det så plötsligt. Klart att det ändå är lite rörigt just nu, men det blir bara bättre och bättre.
    Kram vännen.

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...