onsdag 23 september 2009

På jobbet

Det är möte idag. Jag sitter på jobbet och väntar ut tiden.
hatar detta! Skift, det är så det känns.
Jag har en underbar man som både hämtar min hund på dagiset och sedan även hämtar sin extremt trötta kvinna efter ett möte hon inte vill vara på.
Underbara underbara man!

Det har varit två intensiva veckor om man 1 tänker till känslostormar och 2 tänker på alla människor vi besökt. Det har varit hans kompisar och familj, min familj och lite fler av hans vänner.
Min hjärna snurrar på som fasiken så nu måste jag nog ta det lite lungt med alla intryck och nya möten.
Men visst är det underbart! ((som allt annat just nu=)

NU ska jag gå på toa för femtioelfte gången idag sedan skall jag krypa ner i soffan en sväng innan mötet börjar.

TJING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...