fredag 27 november 2009

Idag är det fredag. Jag älskar fredagar men idag känns det inget speciellt alls. Det kan dock bero på att jag varit hemma sedan i måndags.
Men nästa vecka skall jag jobba igen. Blir ca 19 timmar/veckan i 3 veckors tid. Skönt för ryggen trist för jagf saknar mina kollegor.
Jag skall dock passa på att ta det två extra "lediga" dagarna till sjukgymnsatik och egentid.
Fast när jag har egentid saknar jag min älskling något så fruktansvärt.
Tänk att någon på så kort tid kan bli så betydelsefull och viktig för en.
Det är underligt det där.

Nu skall jag ta en lite kort promenad med en hund som står och gnyr. Det är små små korta promenader han får just nu pga ryggen. Men han lider inte för det utan han njuter av att matte varit hemma hela dagarna och gosat.

/A

1 kommentar:

  1. Många korta promenader går lika bra ska du se ;) och som du säger så trivs Kappe med att du är hemma mkt med honom =0).
    Att röra sig lite och ofta är faktiskt bra mot ryggont. Jag gick många korta med Molly och det gick bra för både henne och mig. Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...