tisdag 10 november 2009

v15

Jag är i vecka 15 nu och förutom förkylningen så mår jag prima.
Lite tungt börjar det bli men skall ej klaga, så länge bebis mår bra så får man vara glad!

Idag när jag vaknade och gick på toan så spelade mina ögon mig ett spratt. det såg ut som världens blodpöl o toan. Jag höll på att DÖ. Seriöst... Mitt hjärta hoppade högt och bankade hårt, hårt. jag vart så rädd. Minutrarna innan jag hann se att det INTE var blod... det var förfärliga. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nu har jag upplevt den känslan att känna att det gått åt helvete med bebis. Nu räcker det, nu vill jag aldrig aldrig mer känna så igen. Tack!

Idag skall jag iväg och träffa Sister. Snacka lite skit och höra mig för hur det går för henne och hennes planer. I wish!

Tjolahopp

1 kommentar:

  1. Vad var det då knäppgök:).. ..om inte blod?

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...