måndag 14 december 2009

Vitt, vitt

Det är vitt på backen. Härligt. Jag vet inte vad som tagit åt mig men jag blev faktiskt rätt nöjd av att se snön på marken. Jag som annars avskyr denna del av året.
Men så ser jag ju fram emot julfirandet också.
Jag som hatar julen som varje år ger mig tre tjog med ångest i magen och hjärtat.
Men se där... detta året så längtar jag och tycker det skall bli mysigt.
Jag känner ej igen mig själv.

Jag är i vecka 19 idag. På lördag har vi gått halvvägs.
HALVVÄGS!
Det betyder att vi har lika mycket kvar eller om man vill se det som att vi har klarat av hälften. Vilket som.
Maj känns långt bort men med våra planer om de går i stöpet så kan nog det gå rätt fort de med.

Ikväll kommer mäklaren hit. Daniel skall sälja sin lägenhet för vi skall köpa större.
Imorgon skall vi åka för att kolla en trea, renoveringsobjekt som då isåfall skall vara klar innan mitten av April.
Kan ni tänka er, det kommer gå superfort med så många bollar i luften.

Jag hejjar på min lillasyster idag klockan halv 2!!!!



Over and out

3 kommentarer:

  1. Jag tyckte det var så härligt med snö, tänkte kasta en boll på en kollega, men jag vågade inte:/.. Kanske lika bra!

    SvaraRadera
  2. Du skriver lite lite - men frånsett från det vill jag bara säkerställa att du slår folk som skriver elaka saker på min feja - på käften!:)

    <3

    SvaraRadera
  3. Tack för ännu en klapp på axeln från dig, det kanske är min tur att må dåligt nu när du börjat må så oförskämt bra:)..

    <3

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...