måndag 25 januari 2010

Första dagen!

Idag är första dagen på min heltidssjukrivning.
Och jag har sovit länge idag. Har morgonrocken på mig ännu.
Denna vecka har jag gett mig själv tillåtelse till just det, att sova länge för nästa vecka skall klockan ställas så att jag ej blir ett sovande spöke. Det är ju lätt hänt när man bara är hemma.

Men jag har lite grejer ändå att fixa med.
Denna vecka är det lite samtal som skall ringas. Har bara ett kvar och det fixar jag på torsdag när min handläggare på försäkringskassan är tillbaka.
Även skrubbning av lägenheten innan besök från småland och sedan söndagens visning. (Jag har lovar att göra ENDAST så mycket som jag orkar och att ej överanstränga mig...)

Sedan är det ju packning av lägenheten från och med nästa vecka.
Och dessutom, så till det bästa av allt! Jag kommer köra en "Ta-hand-om-dig" vecka denna vecka.
Brun utan sol, färgning och formning av ögonbryn, färgning och klippning av håret, inhandla lite hudprodukter etc etc.
Behöver en renovering. Känner mig inte alls fin, bara tjock och ful. (Ja förutom magen som jag ÄLSKAR då).

Nu ska jag ändå surfa runt lite, sedan fixa lite innan Daniel kommer hem vid fem.
Mat och lite röj i lägenheten.
Ikväll kommer Josefin också. Härligt.

/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...