lördag 23 oktober 2010

Hurra!

Älsklingen fyllde hela 34 år igår. och snäll som jag är ställde jag till med kalas.
Det blev goda vänner, tårta, några öl och en hel del kaffe.
Det var trevligt.

jag hängde upp ballonger och alla gäster fick för sig att det var köpt på någon vuxenavdelning någonstans i en avlägsen del av stan.
Men nej jag köpte dem på Lekia i Farsta. Larver skulle det vara. De såg inte ut som larver...inte alls...


Idag är en såndär slapparlördag. Vi har fan inte varit utanför dörren. Imorgon måste det bli en promenad.

Och antiskallhalsbandet är introducerat. Kaspian ligger lite förvirrad och "chockad" i soffan. Men han skällde då inte på ringklockan... Jag hoppas av hela mitt hjärta att detta kommer vara hjälpen vi behöver med hans skällande på andra hundar ute... Ingen skulle bli gladare än jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...