tisdag 26 oktober 2010

Lång dag!

I morse vaknade Adde innan klockan 5 och var vaken till 630. Men med tanke på att han nu ligger och sover i sin säng INNAN klockan 22 så var det väl rätt bra!

Vi behöver ändra lite tider här hemma.
Jag behöver komma i säng tidigare och Adrian behöver somna innan jag går och lägger mig för att vi ska kunna få den här kända egentiden som är så värdefull.
Tror att Adrian ärvt morgontröttheten och kvällspiggheten från mig.!
Så om han nu vaknar tidigt på morgonen så kan han i allafall gå och lägga sig tidigare. *Tänker positivt*

Idag tog jag en superlång promenad tillsammans med Fia. Skulle köpa skor. Men då inser jag att butiken har flyttat! Riktigt irriterande! Men det blev ändå lite små shoppande som alltid=)

Igår provade jag på Zumba. Herregud. Jag fällde mig själv typ. Ruskigt irriterande träningsform men som nog kan bli kul om jag ger det lite tid och övar lite ;)

Nej nu ska jag logga av. Snart är det lyxfällan och sen är det bums i säng!

Imorgon väntas besök av fyra fina mammor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...