onsdag 3 november 2010

Bloggar från badrummet.

Sitter på toalettstolen och skriver. Lilleman badar i nya baljan och då får man passa på när han är så där supernöjd som bara han kan vara!

Idag ska jag på ett lingon och blåbär partaj hos Jessica! Kul med "partaj" men om det blir några köp det undrar jag. Denna månad var ingen rolig månad men jag ser det positivt. Det är vår första "jobbiga" månad med lite pengar på kontot. Och första är ju ingen gång. Egentligen!

Usch jag börjar redan tänka på tiden då man skall upp tidigt, lämna Adde på förskolan hela dagen för att jobba. Fan. Jag får redan ångest typ! Om jag fick välja hade jag haft han på förskolan bara några timmar per dag. Tankarna går runt i skallen på mig om hur vi ska kunna lösa det på bästa sätt. Vill inte ha Adrian fulltid på en förskola. Jag vill att han skall spendera sin huvudsakliga tid med oss. Helst mig =)

Nej nu är det väl dags att ta upp lillkillen från badet. Vattnet borde ju ha blivit kallt vid detta laget. Inget som märks på den där fisken iallafall.

Tjip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...