fredag 18 februari 2011

Första magbilden...?

Undra när jag kommer ta första magbilden.
När jag väntade Adrian tog jag den... NU. I denna vecka/dag i graviditeten.
Men eftersom jag var smal då syntes den. Det gör den inte nu. Tror jag.
har ju mage kvar sedan Adde kom så det är svårt att urskilja.
Är dock svullen.
Ser ut som om jag är i femte månaden eller något sånt. Åh så är jag bara snart i tionde veckan. Tänka sig...

Jag är ju lite orolig för vikten. Hade önskat jag gått ner lite innan.
Men nu är det som det är och jag är givetvis glad och lycklig över det faktum att ett litet barn vill växa inom mig igen. Det är ju en fantastisk grej.

igår låg Adrian på golvet efter att ha blivit fälld av Kaspian och "låtsas" grät. Tittade på mig med läppen utdragen och sa "MAMMA" Jag har hört ordet mamma komma från honom förut också men inte på detta sätt. Detta var helt riktat till mig och gissa om mitt hjärta smalt? Herrejisses.
Mamma, jag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...