fredag 18 mars 2011

tydligen snö.

Idag ska det tydligen bli snöoväder. Vem bryr sig egentligen? På onsdag ska det bli tio plusgrader ute om prognosen stämmer så ett sista snöoväder kan jag bjuda på.

Här på bilden står för övrigt min stora lilla kärlek och tittar ut på Kaspian när han leker på baksidan.
Adrian är så himla underbar alltså. Mer vild än tam men det gör absolut ingenting.
Som jag alltid sagt till min storasyster, framför allt efter några blickar och skitsnack Ang hennes" vilda" barn är att barn ska vara sådana. Jag tror seriöst att barn som vågar leva, busar, sätta sig emot är trygga barn.
Så jag klagar inte. Jag vill ju att han ska bli en egen person och det skulle han aldrig kunna bli om han gjorde presic som jag ville HELA tiden.
Fast han får gärna göra det ibland...
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. Hihi precis så som jag tycker. Jag älskar min vilde =0) de tär underbart, men visst kan det var frustrerande ibland då hans vilda är lika stark som min, det tar då tid att få visas saker gjorda, såsom att gå iväg om han inte vill ;)

    Kram på er.

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...