onsdag 6 april 2011

Lite nervös

Idag ska vi på möte med banken.
Ansöka om lånelöfte för att ha möjlighet att titta på större boende.
Jag är faktiskt ganska nervös jag. Vet inte varför men är nog rädd att jag ska vara den som "sinkar" oss.
Fast det enda som jag kan komma på som skulle kunna ligga till min last är att jag är f-ledig. Jag har ju inga anmärkningar!
Men ändå är jag nervös. Känns så vuxet på något sätt.
Kanske är det, att man inser att man är så pass vuxen att man ska ta ett lån i miljonklassen.
TÄNK om vi bodde i småland då hade vi kunnat köpa ett stort hus och ha mer än hälften kvar vid försäljning av en trea,,, DET mina vänner tycker jag är sannslöst sjukt.

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för er vännen. Du ska se att det går vägen. KRAM

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...