måndag 30 maj 2011

morsdag

Igår var det morsdag. Den glömdes bort. I år igen! Efter att Noel kom firade jag och hans Pappa dessa mamma och pappa dagar med en liten mindre gåva. För att visa uppskattning gentemot varandra. I två år har jag varit mor till ett barn på jorden. I samma stund slutade Noels pappa att uppvakta mig på denna morsdag. Såklart. Han tänkte väl att D skulle ta vid. Men icke. Två år i rad har morsdag glömts bort.
Trodde väl aldrig att det skulle ske i år med tanke på hur ledsen jag blev förra året. Men tydligen.

Känner mig ledsen och besviken.
Morsdag och farsdag betyder något för mig.
Och jag kan tycka att dagar som betyder något för någon borde man uppmärksamma om man älskar i en relation.
Så idag är jag ledsen.
Rakt in i hjärtat.

Trots att jag är mamma till mina underbart fina ungar.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...