onsdag 7 september 2011

Lycka

Lycka är att se hur magen rullar och buffas till och veta att det är mitt tredje kärleksbarn som gör sig till känna.

Ettan kom 2007. Lilla Noel som vände om. Jag tänker på honom varje dag och även om det vare sig syns eller hörs så sörjer jag tiden vi aldrig fick tillsammans.
Nr två, Adrians alla små finurliga saker och busstreck gör att jag saknar lite extra. Man undrar ju om även Noel skulle gjort mig små galen men sina upptåg. Kanske, förmodligen och jag vet inte.
Jag önskar jag hade fått äran att veta. Jag sörjer sonen jag aldrig fick äran att uppfostra!
3:an. ..kommer så småningom.Närmare bestämt så är hon med största sannolikhet här om åtta dagar.

Detta i sin tur betyder att jag under mitt 29åriga liv lyckats med att skapa tre helt fantastiska mirakel.
Jag liksom.
För stjärnorna kan vittna om att dessa tre underverk är det bästa jag någonsin kommer uppnå.

Mina fina tre. Jag älskar er
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...