måndag 3 december 2012

Min träning!

Ja, jag har dag besökt gymmet i över en timme!
Först bandet där jag SPRANG! Sedan cirkelträning och sedan lyfta tyngder!
Jag är så jävla stolt över mig själv!

Idag ökade jag på vikter på:
Baksidalår +5kg
Benpress +10kg
Axel med hantel +2kg

Så tungt men så skönt!
Det som idag imponerade mest var att jag gick direkt från 1minuts benmaskin på cirkelträningen till benpressen och kände att "hej, 60 kg känns lite för lätt"...
Så coolt med "snabba" resultat! Kul när man både ser och känner hur det ger resultat även om det är långt kvar till mitt slutliga mål!

Jag är så nöjd iallafall och känner att det går framåt!,sakta men säkert!

Fick höra från en personal idag att "jävlar vad tunn du blivit".
Tunn är väl att ta i men JA! Det HAR hänt saker!

/a




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...