lördag 1 december 2012

Snö!

Idag har varit en toppen dag!
Efter jag hämtade adrian från förskolan gick vi ut och lekte i snön!
Barnen åkte pulka och hade jätteskoj!
Tyvärr var lilla Agnes superkall om händer och fötter, och jag hade bara pulka med till henne så usch vilket dåligt sambete jag hade! Hon var så ledsen! Stackars tjejan!

Men ändå kul i snön hade vi! Tänk, första gången jag känner att jag uppskattat snön! Ja sen jag kan minnas iallafall!

Ikväll har jag "fuskat" lite med ostbågar! Ajaj! Men ser det mer som att imorgon går jag till gymmet och kör lite extra hårt!

På tal om gym, kör ju styrketräning nu! Precis börjat, men känns som om jag faktiskt gillar det! Man får ta i och svetten lackar!
Härligt värre!

/A







1 kommentar:

  1. Söta Goa ungar! Saknar så jag blir tokig! Mosters små troll<3

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...