onsdag 16 januari 2013

Nackspärr

Har en enorm smärta i nacken och neråt skulderna, mår inte heller helt okej! kroppen liksom värker! Ringde min kära sambo och bad han komma hem tidigare för att hämta lilleman och självklart var hela grejen med det, komma hem tidigare så att jag skulle få vila. Istället ringer han till sina föräldrar och ber dem hämta Adrian. Missförstå mig rätt, jag är oerhört tacksam över deras hjälp och att vi har dem. De är guld värda. MEN vad var det inte min kära sambo förstod? Okej att jag slipper gå till förskolan och hämta min lilla älskling men jag får ju fortfarande vara i gång ända tills hans kommer hem vid ca 17:30 och det var ju DET jag inte riktigt orkade med. Suck. Och att ha hand om Adrian är INTE lika jobbigt som att ha hand om Agnes. Aja. Finns dem som har det värre, givetvis vet jag det men ändå. Jag blir irriterad! Tjolahopp och sugen på lakrits och choklad är jag också...

2 kommentarer:

  1. Oh jag förstår precis ♥ jag hoppas att det släpper snart!!!
    många kramar

    SvaraRadera
  2. Hur mår du i nacken nu? hoppas du mår bättre för de är ju ofta de sitter i sig.
    KRAAM.

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...