måndag 14 januari 2013

PAAAANIK

Fick uppleva lite panik så här på kvällskvisten!
Adrian ville inte sova så han fick komma upp och jag skalade en apelsin som vi kunde mumsa på!
Han sätter en bit i halsen!!!
Ser att paniken börjar komma hos honom, känner paniken komma i mig!
Han börjar vanka runt och förSöker hosta upp det som sitter fast!
Jag lägger mina armar runt honom och gör ett brösttryck och upp kom en gigantisk bit apelsin!

Min lilla älskling! Å vad rädd jag blev!
Och när jag inser att jag gjorde fel i 1a hjälpen blev jag arg på mig själv!
Brösttryck i sig är ju inte fel men jag skulle samtidigt ha lutat honom framåt men gjorde inte det!
Å! Helt otroligt när jag VET hur man bör göra!
Nu gick det ju bra iallafall!
Som tur var!
Gudars!

1 kommentar:

  1. Man vet hur man ska göra. Men när det helt plötsligt gäller ens egna barn så tar paniken över och man gör så gott man kan! Huvudsaken är att det gick bra!

    / L

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...