torsdag 28 februari 2013

Blogg,blogg,blogg

Så otroligt dålig jag är på att blogga!
Men iaf!
Denna vecka har jag haft barnen hemma på sportlov och jag är faktiskt lite stolt över mig själv:)

Måndag-åkte kommunalt med båda 1h (utan dubbelvagn)
Tisdag-åkte och badade med båda två helt själv!
Onsdag-ute och lekte 0930-1400! UNDERBART
Torsdag-öppna fsk
Imorgon-minibio på bibblan

Inte grejen att vi gjort något varje dag utan mer att jag gjort saker själv med barnen som jag aldrig trodde jag skulle våga, åka kommunalt och åka och bada!
Barnen var jätteduktiga och jag har varit och är så stolt över dem!

Å! Vad jag älskar mina små hjärtan!





1 kommentar:

  1. Tack underbara du ♥
    Ja de måste jag säga var duktigt!! knappt jag vågar med ett barn.
    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...