lördag 16 februari 2013

Ni vet när man BORDE sova...

Borde sova
Och ska
Men tankarna snurrar

Idag var en riktig urusel dag!
Mitt tålamod var verkligen ej på topp!
På vårdcentralen idag var mina barn som två minimonsters!
Adrian sprang omkring och Agnes skrek!
Vi satt och vänta 45 minuter och de var bokstavligt sjövilda!
Och jag blev så arg på Adrian, så där arg att svetten lackade och gråten trängde fram! Hatar att bli arg!
Och han blev ledsen givetvis!
Usch;(
Min lilla älskling!

Nä imorrn blire pusskalas!
Älskar er mina monster!
Nu sova!

2 kommentarer:

  1. Oh finaste du ♥ hoppas de känns bättre i dag.

    Det kan vara så att jag träffar någon ;-)
    kram

    SvaraRadera
  2. hihi
    De kommer sen :-) De är så nytt och lite komplicerat är rätt nyss jag bestämde mig att de var dags att koppla bort mitt ex och helt släppa tagen.
    vilket har vart sjukt svårt och jobbig då vi har haft ett rätt tufft förflutet och speciellt att få in att jag är värd lycka.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...