fredag 1 februari 2013

Ortopedbesök

Idag skall Adrian på ett ortopedbesök pga att han klagat en längre tid på ont i benet (knät tror jag) och ryggen!
Skönt att kolla och veta om det ser bra ut osv!

Idag skiner solen ute och egentligen borde jag packat på oss och gått ut men då vi ska åka om en timme och äta lunch innan så blir det mer stress för att klä på än lek liksom!

På Tisdag skolar jag in Agnes på förskolan! Pust! Vad jobbigt det kommer vara att lämna bort båda för att själv gå och jobba!
På tal om jobb, jag var på en interjuv igår som kändes sådär! Kommer nog att tacka nej, eller jag vet inte!
Men heltid med småbarn! I dont know...
Känns inte helt hundra faktiskt!

Nä nu ska vi äta något och sen ska lilleman få ta på sig kläder! Eller ja andra kläder, han går ju alltid runt i shorts här hemma :)

Tjolahopp:)

1 kommentar:

  1. Hur gick de? hoppas det gick jätte bra!!!
    Har ni haft en bra helg??
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...