söndag 10 mars 2013

Ny tid

Imorgon börjar jag nytt jobb och detta dessutom efter 3,5 år hemma som sjukskriven och mammaledig!
Pust
Det är blandade känslor!
Verkligen!

Jag kommer gå upp imorgon och få iväg mig och barnen ITID och jag ska inte hämta dem igen förrens middagstid, det känns ju såklart inte det minsta rolig!

Men imorgon kommer jag få vara Anna! Inte bara mamma! Det kommer göra mig gott!

Lön! Vi kommer få det bättre ekonomiakt! Det känns såklart jättebra också!

Och vi får sakna varandra! Längta! Det är ALLTID nyttigt!

Å detta ska bli spännande! Känner mig lite pirrig!

Wish me luck, typ!

3 kommentarer:

  1. Lycka till Anna du ska se att det känns rätt bra komma ut och jobba lite igen framförallt att tjäna lite kosing. Det går ju åt lite när man har barn, de växer så de knakar. Natti!!

    SvaraRadera
  2. Hur har det gått och hur känns det? hoppas att du trivs riktigt bra ♥ kram kram

    SvaraRadera
  3. skönt att det verkar fungera bra :-) det är ju jätte viktigt!!
    Vad ska ni hitta på i påsk då?
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...