onsdag 1 januari 2014

2013

2013 är nu till ända och vad hände egentligen...

Min 3.5 åriga föräldraledighet tog slut. Minns att jag önskade att jag fick några månader till hemma men icke!

I mars började jag arbeta på mitt nuvarande jobb och det började knagigt men nu känns det toppen!
Det var underligt att börja arbeta med barn igen efter att själv fått egna. Jag blev förvirrad och kände inte igen mig själv som pedagog, mitt synsätt och tankar hade ju ändrats,såklart!
Man förändras på alla sätt av att få barn!

Semestern var sådär underbar! Vi hyrde ett hus i malmköping en vecka! Bara vi, det var verkligen superbra! Vi var nära på att stanna kvar en vecka till!

Hösten var en aning turbulent! Både på jobbet,hemma och inombords! Allt blandades i något slags kaos! Men det lugnade ner sig som tur var!

Träningen är på god väg att bli till livsstil! Har börjat styrketräna! 2014 ska det bli mer av den varan!

Nä detta var väl vad minätt 2013 bestod av! Inte det bästa året jag haft men inte heller det sämsta!

2014 ska energin ligga på hem,familj och träning!

2014 29/5kommer det en liten Nils till familjen då lillasyster ska få en liten pojke ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...