söndag 15 november 2015

Att ta steget

Idag var jag tvungen att ta steget och skriva ner det jag tänkt på i flera veckor.
En barnbok. Känns bra och jag känner att det är en bok/bokserie som behövs! Därför har jag idag kontaktat flera olika förlag för att höra om intresset för min ide, detta innan jag skickar in mitt manus.
Mina barn skrattade gott när jag läste för dem och om det beror på igenkänningsfaktor eller inte, det låter jag vara osagt men oavsett, då lär det finnas fler barn som känner igen sig!
Och min personliga åsikt är att få känna igen sig viktigt. Att veta att det finns någon annan som upplever precis det jag gör, man är inte ensam.

Jag har alltid haft en dröm att bli publicerad och jag skulle bli oerhört lycklig att få publicera något som jag brinner för som detta!
Vi får se, spännande! Hoppas på lite medvind, det skulle vara underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...