söndag 27 april 2008

Välkommen

Så, ännu en gång startar jag en ny blogg.
Denna gång är den lite mer hemlig, lite mer privat och lite, lite mer anonym. Precis som jag tänkte att min tidigare blogg skulle vara, men så blev det i slutändan inte i allafall.
Bloggandet på min tidgare slutade med att jag trots att bloggandet är en stor del av mitt liv, min egna gjorda terapi så kom jag på mig själv att ta hänsyn till folk när jag skrev den.

Tex, ibland skulle ja ha velat skrivit skit om en av mina föräldrar och dennes idiotiska ord som släng ur käften...
Men som sagt hänsynen för min ena föräldrer som jag visste läste den fick mig att lägga ner. Man vill ju inte såra i onödan, även om man själv blir sårad gång på gång...

Denna blogg kommer dock inte ta hänsyn, inte för någon.
Jag har så mycket som vill ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...