torsdag 4 oktober 2012

1år av saknad!

För ett år sedan somnade du in!
Ett år av saknad och sorg!
Du var en fantastisk kvinna, min hjältinna, min räddare!
Ingen kan någonsin igen betyda det du har betytt för mig!
Du bar mig på dina axlar och tacksamheten över ditt enorma stöd genom svåra tider kan inget mäta sig med!
Jag lever tack vare dig och det tål att sägas om och om igen att du räddade mig och fick mig att leva vidare.
Din värme och din villkorslösa kärlek har väglett mig genom livet.
Du lärde mig vad rättvisa är och hur den ser ut!
Och mina barn har för alltid dig att tacka för att jag vet hur en vuxen skall fördela och hur en vuxen ska ta hand om och vårda dem!
Du är min förebild i mitt föräldrarskap och när jag tvivlar behöver jag bara tänka på hur du skulle ha gjort!
Dina vingar omsluter mig och jag bär ditt minne med mig vad jag än går!

Jag saknar dig Farmor.
Jag saknar dig mer än ord kan säga!
Jag saknar dig!
Tack för de 29 år som jag fick luta mig emot dina axlar!
För alltid i mitt hjärta!
Saknad, tacksamhet, sorg
Farmor

3 kommentarer:

  1. Vackra ord till en Farmor!!<3 jag önskar själv att jag betyder mycket för mina barnbarn. Kram Farmor Gun-Britt

    SvaraRadera
  2. ❤❤❤ kram Anna ❤❤❤

    SvaraRadera
  3. Jag minns henne oxå, en så fin farmor du har. Inte hade utan har. Hon lever ju fortfarande vidare i våra hjärtan. Glömmer aldrig fläskkotletten! Hihi. Kramar till dig!

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...