torsdag 22 november 2012

Comeback! Igen!

Jag kör på återkommande comebacker, liknande avdankade pojkband som återförenas lite då och då!
Men nu har jag saknat bloggen lite väl mycket så kanske är jag här för att stanna!

Har varit hemma med två dagar då Adrian ej mått så vidare bra!
Min lilla älskling!
Imorgon skulle han säkert kunna gå till förskolan men jag väljer att ha honom hemma!
Är så mysigt (även när det är jobbigt) att ha honom hos mig!

Åh, kan liksom inte förstå hur jag kan vara så lyckligt lottad! Är ju inte som att jag är känd från förr att vara en lyckligtlottad människa!
Men så en dag vaknade jag upp och bara var det, lustigt!

Nej nu bör jag sova, har haft migrän i två dagar nu och sömnbrist förvärrar det katastrofalt!
Men har iallafall ringt läkare nu för att få tabletter, alldeles för sent! Här kan jag ej säga "bättre sent än aldrig" för jag borde ringt för länge sedan!

Men godnatt
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...