fredag 5 december 2014

Prov

Om en vecka och 2 dagar ska jag sätta mig i skolbänken och skriva prov på de två kurserna jag läste under hösten. Jag är supernervös faktiskt. När jag var yngre misslyckades jag väldigt ofta på proven. Inte för att jag inte kunde svaren utanför att jag hade problem att koncentrera mig i en sal fylld med människor.
Men det ska nog gå bra, men ändå är jag nervös!

Denna helg hade vi planer som går i stöpet ga att lilltjejen är sjuk. Vi skulle lämna in båda barnen på kalas och ta oss en fika/lunch och glöggmingel. Men nä, det blir inget av det tyvärr. Vår barnvakt har kräksjuka hemma hos sig också så vi håller oss därifrån.

Längtar till nästa helg när vi får besök av lillasyster och kusin Nils. Ja och mormor/mamma också såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...