fredag 10 december 2010

Uppdatering

Det var ett tag sedan jag skrev nu. Igen. Jag har varken tid eller ork. Adrian tar mycket av den tiden...inte för att jag klagar. Älskar att spendera mestadels av min tid med min son. Han är underbar!
Nu sitter han, ställer sig upp kryper i en väldans fart och han skrattar så det står härliga till och jag älskar det!!!

Idag är det 2 veckor kvar till jul. Addes första jul. Det kan ju inte vara mer än underbart! Men så är det också 4e julen utan Noel. Det är ju fruktansvärt tungt. Fortfarande. Det är så påtagligt sådana högtider som julen. Barnens högtid, att jag har en son för lite i mina armar.

Just nu går jag på en soppdiet. Fy fan... men jag kör den för att få ett startskott. Jag måste. Annars går jag under, ramlar under fettberget så att säga.
Dag ett idag, sex dagar kvar. Det ska gå bra tror jag. Kommer kanske inte äta soppa på ett bra tag sen, men det kan jag bjuda på...=)

Ja,gäsp. Det var en snabb uppdatering. Snart väcka älsklingen som ville kolla på tv om exakt tio minuter. Circus Möller tydligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...