måndag 7 mars 2011

Välkommen tillbaka!

Jag välkomnar dig. INTE!
Nu är Adrian sjuk igen. Det är så träligt för det betyder att vi får hålla oss hemma, borta från lekkompisar och mammor att prata med.
Jag blir så trött!
Kräksjuka, magsjuka och nu förkylning med feber. På en loppet av en månad. Inget kul alls.

Nåväl.
Väl hemma borde jag dra igång och städa lite men jag orkar verkligen inte.
Har en man som tyckte jag skulle vila istället så jag tar väl hans råd. hans råd är bra ibland.
Tvättar gör jag dock. Det är ju min syssla.
Vi har delat upp det så att jag tar tvätten, tvättar och lägger in den och Daniel han ser till att köket är rent och snyggt från disk och smuts. En bra fördelning tycker jag, helst då när jag ändå tvättat varje gång sedan vi blev tillsammans. Och att fixa iordning köket är verkligen något av det tråkigaste jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...