söndag 13 december 2015

Håll i hatten

Ute har det regnat, stormat, yrt och varit grått mest i 2 veckor.
Under dessa veckor har det varit ungefär samma känsla hemma.
En dålig period för Agnes är extra allt. Hela tiden. Ibland har vi så svårt att bemöta det på ett bra sätt och då blir ju såklart det ännu värre. Det slåss, bråkas och tjatas mest hela tiden. Dålig sömn men massor av uppvak och maten duger inte, det ska vara köttbullar mest hela tiden.
Man är trött och lite ledsen i mellanåt men tänker att jag ändå har världens finaste dotter och att det kunde vara värre.
Mitt i allt får jag reda på att Agnes resurs får stanna nästa termin också. Tack och lov. Hon är så fantastisk med min dotter att jag blir helt rörd när vi pratar med varandra!

Själv har jag jobbat några dagar nu och det känns faktiskt helt ok. Skönt. Var rädd att bli så där enormt trött men det har inte alls känts så.
Det är skönt när man kan känna skillnad på tröttheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...