onsdag 13 april 2011

Hipp hipp hurra!

Idag fyller jag hela 29 år. Det är ett år kvar till 30. Helt sjukt vad tiden går fort. Ett år närmare graven var min tanke när jag gick upp idag.

Min födelsedag har alltid innehållt några skopor ångest som alla andra "familjehögtider". För nu fyra år sedan blev den till något alldeles speciellt. Noel blev till och kom till våra liv för att förändra oss föralltid. Jag tänker på det varje minut under min dag och det är tungt o andra sidan är ju hans ankomst inte förknippat med sorg.

Har haft min kära kollega och vän Sofia här idag. Vi har ätit lite lunch och bara snackat. Så himla trevligt! Ikväll kommer det över lite närt och kärt och min underbara svärmor har bakat en tårta. Är väldigt överväldigad av all hjälp och stöd med mera jag får av svärföräldrarna men också från annat fint folk.
Undra om människor i min närhet vet hur mycket jag uppskattar dem?! Jag brukar försöka visa det i mellanåt. Så jag hoppas att de vet!

Nu tänker jag bara njuta avtystnaden medan världens mest underbara ligger i sin säng och sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skicka en tanke eller två...