tisdag 25 december 2012

Väldigt god jul!

Igår var det julafton och stressen var långt,långt borta istället hade vi en fröjdefylld jul och barnen var glada och ögonen tindrade!

Är så glad över att kunna skapa en sådan jul för barnen med tanke på hur mina egna jular sett ut när jag var liten!
Är så lycklig över att barnen är glada och förväntansfulla och att deras förväntan inte grusas av vuxnas idioti!
Känner en enorm lycka!

Något mer som är ren och skär lycka är det faktum att jag gav Daniel en ask med två ringar i! Bredvid låg en lapp med en fråga om han skulle vilja gifta sig med mig och han svarade "ja... Ja det vill jag verkligen".
Så nu glänser det varsin ring på våra fingrar och i huvudet snurrar bröllopsplaner!





2 kommentarer:

  1. Grymt kul! Förvarnade Daniel att JAG ska va med och planera.:P Tack för en trevlig jul:* / L

    SvaraRadera
  2. så kul! stort grattis igen :-)
    kram

    SvaraRadera

Skicka en tanke eller två...